Find svaret længere nede
Sæt din paratviden i spil og svar på
A-Ha var en norsk rocktrio dannet i 1983 af Pål Waaktar, Magne Furuholmen og Morten Harket. De er kendt for deres new wave, alternativ rock og synthpop lyd. Singlen "Take On Me" gik til tops i USA i 1984. Af udgivelser kan nævnes det succesfulde debutalbum "Hunting High and Low" (1985), "I´ve Been Losing You" (1986), "Stay On These Roads" (1987) og "East Of The Sun West Of The Moon" (1990). Bandet blev opløst i 2010.
Svartid 0s (0s). 84% har tidligere svaret rigtigt på dette spørgsmål. Spørgsmålet er forfattet 2008-12-04.
Hvad hedder firmaet, der introducerede Macintosh-computeren i 1984?
Hvilken musiker har lavet hittet "Born in the USA"?
Hvad hedder bandet, som har hittet med sangen "Fascination"?
Hvem har skrevet hittet "Eye of the Tiger"?
Fra hvilken film stammer hittet "Eye of the Tiger"?
I hvilket band hed medlemmerne Pål Waaktar, Magne Furuholmen og Morten Harke?
Hvor mange medlemmer var der i det norske band "A-Ha"?